Kokonaisratkaisut
Käyttäjäpalautteen kokoaminen keskitetysti kiinteistönhallinnan eri osa-alueilta
Indoors® kokonaisratkaisut käyttäjäpalautteen hallintaan
Ratkaisuumme voidaan sijoittaa erilaisia moduuleja (olosuhteet, siisteys, irtaimisto, AV/ICT, räätälöity), jolloin koettujen sisäilmaongelmien lisäksi palauteratkaisuamme voi käyttää monipuolisesti tilojen käyttäjäkokemuksen kokoamisessa.
Kokonaisratkaisumallimme myös sisältää käyttäjäpalautteen hallinnan koko prosessin. Käyttäjäpalauteratkaisun suunnittelu kiinteistönhallinnan tarpeiden mukaisesti, palauteratkaisun käyttöönotto, palautteiden käsittely ja raportointi sekä kokonaisuudesta viestiminen kaikille asianosaisille ovat kokonaisratkaisun olennaisia moduleita. Indoors® tehojakso on kokonaisratkaisu, jolla osa-alueet voidaan toteuttaa. Tapauskohtaisesti valitaan palvelupaketista kiinteistönhallinnan tarpeiden mukaisesti joko osakokonaisuuksia ja kaikki keskeiset moduulit kokonaisuutena. Indoors® tilapalauteratkaisu muuttaa tilankäyttäjien kokemukset selkeäksi raportiksi, jossa yksityiskohtainen tieto on sijoitettu pohjakuvalle ja näin helpommin hyödynnettävissä.
Kiinteistöistä kerättyä dataa pystytään hyödyntämään koko ajan tehokkaammin ja monipuolisemmin. Sensoridata tarvitsee usein rinnalleen tilojen käyttäjiltä kerättyä käyttäjäkokemustietoa. Digitaalinen kaksonen on esimerkki siitä, kuinka kiinteistöstä kerätty sensoridata sekä muut kiinteistön kuntoa koskevat tiedot, kuten kiinteistön käyttäjiltä kerätty käyttäjäkokemustieto, yhdistetään helpommin hyödynnettävään muotoon. Digikaksosnäkymillä toteutettua datavisualisointia voi hyödyntää esimerkiksi aulanäytöillä tai asiantuntijoiden näkymissä.
Tilapalauteratkaisun toteutusta voidaan edelleen laajentaa ottamalla mukaan integraatioita muihin järjestelmiin tai datalähteisiin. Hyödynnettävissä olevaa dataa ovat esimerkiksi tilavarauksista, ihmisvirroista, puhtaanapidosta tai energiankulutuksesta saatavilla oleva tieto eri järjestelmissä.
Tilapalautteen hyvästä hallinnasta etua kaikille sidosryhmille
Kiinteistöjen osalta monet eri sidosryhmät ja heidän kokemuksensa tiloista tulee ottaa kiinteistönhallinnan kokonaisuudessa huomioon. Kiinteistön elinkaaren eri vaiheissa painottuvat eri sidosryhmien merkitykset eri tavoin, mutta vaatimus tilapalautteen hyvästä hallinnasta koskee kuitenkin kaikkia sidosryhmiä.
Suunnittelu
Suunnittelua ohjaavan yhteisen vision kirkastaminen ja jakaminen
Rakentaminen
Kestäien ja älykkäiden rakennusten toteuttaminen
Saneeraus
Tarvittavien korjaustoimenpiteiden toteuttaminen joustavasti ja tehokkaastiKiinteistönhallinta
Kiinteistön koko elinkaaren aikainen seuranta, tarvittavien toimenpiteiden toteuttaminen ja viestintä sidosryhmilleUlkopuoliset palveluntarjoajat
Palvelun toteuttaminen hyvässä yhteisymmärryksessä
Vuokralaiset
Kokemus yhteisöön kuulumisesta ja hyvästä huolenpidosta, mahdollisuus vaikuttaa olosuhteisiin.
Vierailijat
Miellyttävä vierailijakokemus ja luottamus tilojenhallintaan.
Ratkaisuja erilaisiin asiakaskohteisiin
Indoors® -palvelupaketin valmiit tutkimuspohjat ja kysymykset sekä automaattinen viestintä muuntautuvat tilanteen, asiakaskohteen ja sen sidosryhmien mukaiseksi.
- Toimistot
- Työtilat
- Koulut
- Päiväkodit
- Oppilaitokset
- Hoivakodit
- Palvelutalot
- Sosiaali- Ja terveyskohteet
Käyttöönotto avaimet käteen
-periaatteella
Sovelluksen käyttöönotto vie vain puoli tuntia. Tilankäyttäjät vastaavat valmiiseen käyttäjäkyselyyn 1-2 minuutissa. Sovellus tallentaa reaaliaikaisesti tilankäyttäjien vastaukset asiantuntijan käyttöön eikä datan hyödyntäminen vaadi excelöintiä.